GÅ UT I VÄRLDEN. ARBETA SOM OM PENGAR INTE HAR NÅGON
BETYDELSE, SJUNG SOM OM INGEN LYSSNAR, DANSA SOM OM INGEN
TITTAR OCH ÄLSKA SOM OM DU ALDRIG BLIVIT SÅRAD.



31 december 2007

Önskelista.

En sådan här lista har jag tänkt skapa jättelänge, som ett sätt för mig att minnas allt jag vill ha från Barbarella när januariob:t kommer :)

Saker jag VERKLIGEN vill ha:

De med hjärtan tänker jag mig att om någon (jag syftar inte på någon speciell nu, bara någon) ville köpa en kärleksgåva till mig, skulle jag tycka att dessa vore jättefina och speciella att få.


Dessa ger mig en så underbar somrig känsla, jag blir jätteglad bara av att se dem!

Och dessa tänker jag mig till festivaler och andra sådana happenings, när man varken kan eller vill oroa sig över om ens pluggar sitter kvar i öronen eller inte!


Allt till mina 10 mm töjda öron,
till min överläpp,



och till mitt ringfinger :)




Om jag måste välja (och det måste jag =( ) är jordgubbarna, dödskalleringen och de kokosnöt/svarta pluggarna i trä absolut de saker jag helst vill ha.
Labretsmycket blir billigare att köpa direkt på Tribe och de svarta ihåliga pluggarna behöver jag inte förrän i sommar :)

Oj, klockan är redan 04, vad skönt!



Alla bilder: Barbarella.se

Inga kommentarer: