GÅ UT I VÄRLDEN. ARBETA SOM OM PENGAR INTE HAR NÅGON
BETYDELSE, SJUNG SOM OM INGEN LYSSNAR, DANSA SOM OM INGEN
TITTAR OCH ÄLSKA SOM OM DU ALDRIG BLIVIT SÅRAD.



17 januari 2008

Fortfarande.

Jag är fortfarande helt yr, snurrig och cp, saker flyger fortfarande ur händerna på mig och jag skakar fortfarande.
Jag skall fan ALDRIG MER sova över tiden!!!
Jag hade behövt ännu en ledig dag.

Dessutom har jag fortfarande dålig aptit, och har så haft i flera veckor nu. (Jaja, men jag är också rätt orolig över mig själv, det är inte bara ni.) Jag kan bara INTE äta, känner mig fullproppad och däst hela tiden. När jag är sådan resonerar jag som så att Det är bättre att äta något än inget, och söta saker alternativt saker som på något annat sätt är lättätna (för att de är mer frestande eller dylikt) är ju, ja, mer lättätna än random mat. Ett mål vanlig mat kan jag inte ens tänka på nu. Så nyss åt jag två microvärmda fullkornswraps med lite fikonsylt a la Saint Dalfour (ni vet den där fruktsockersylten?) + smör. Wohoo, frukost kl 15 och två sådana kl 20, och nu är jag smockad igen. När jag kommer till jobbet kl 23 får jag väl rosta ett par mackor eller något.
Woohoo, mathållning a la idiot.

Nyligen gick jag ju också upp flera kilo i vikt, så ibland undrar jag om det i själva verket är min kropp i sig som inte vill ha mat och därför aldrig är hungrig längre och alltid känner sig full/mätt och sänder ut sådana signaler?
(Fast jag gick egentligen inte upp pga matintaget (aptitbrist, som sagt), utan jag tror att det var för att jag är obalanserad i kroppen, jobbar natt, sover oregelbundet och det är ständigt mörkt.)


Nä, jag mår fan inte bra. Jag är trött och vill gå lägga mig och sova. Fast så jävla trött vet jag inte om jag är, egentligen. Jag vill mest sova om natten som en vanlig människa (eller jobba mindre - nattjobbet i sig är egentligen inga problem, det är det jävla ANTALET nätter) - jag tror att allt så småningom skulle lösa och återställa sig då. Matlusten, träningen, vikten, dagsljusintaget - jag har ENORMT svårt för det här icke-vädret och mörkret som är nu, och inte blir det väl bättre av att jag sover bort hälften av de få timmarna det är ljust ute??
Eller om det åtminstone ville vara LJUST I SIG - bara DET tror jag skulle göra en JÄVLA SKILLNAD för mig! Det här ständiga skitjävlakukmörkret driver mig till komplett vansinne!!!


Ps. Och hur lätt tror ni att detta inlägg var att skriva? När jag skakar och är allmänt hattig och antingen missar bokstäver eller träffar flera samtidigt? Och samma sak när jag skall rätta det missade/för myckna antal - jag blir ju tokig!!! Ds.


Usch, jag känner mig helt blasé och inte med någonstans alls .. Fast antagligen verkar jag mest gnällig.

Inga kommentarer: