GÅ UT I VÄRLDEN. ARBETA SOM OM PENGAR INTE HAR NÅGON
BETYDELSE, SJUNG SOM OM INGEN LYSSNAR, DANSA SOM OM INGEN
TITTAR OCH ÄLSKA SOM OM DU ALDRIG BLIVIT SÅRAD.



17 januari 2008

Trött, tröttare, A Pussy.

Jag vet inte hur mycket mitt trötta ansikte, rynkan mellan ögonbrynen och de röda ögonen ger sken av att jag mår bra; det gör jag alltså inte.


Och så kan jag inte ringa mamma vid denna tid heller - hon har nämligen börjat med att gå och lägga sig kl 21. Hon är också trött. I och för sig KAN jag ju ringa henne, det är inte det - men hon är en sådan orolig själ att allt skulle sluta med att jag får trösta henne och säga att visst mår jag bra. Och det orkar jag inte.

Ps. Jag undrar om jag var full när jag la min eye liner .. Ds.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Eftersom jag själv jobbar en del natt kan jag bara hålla med dig. Har en personlig tanke om at en rejäl vit vinter skulle ställa mycket tillrätta... Då blir det iaf fan ljusare ute, trots mörker...

Anonym sa...

Puss o kram :) *skickar bra energi*

Anonym sa...

va? det är väl Dilba som tävlar i lets dance nu?
dubbelkollade t.o.m nyss på tv4´s hemsida och jovisst är det dilba

har inte så bra koll annars, har bara sett ett avsnitt

Anonym sa...

btw: kul blogg du har , ska läsa lite mer när jag har mindre jobb att göra ;)

APOCALYPTIC PUSSY, sa...

CATYA.

Hahahaha, sorry - trodde att det var den tredje systern! Sorrysorry :D

Catya igen.

Tacktack! Gör du så! :)

APOCALYPTIC PUSSY, sa...

Shy.

Nej, FAAAAAAAAAAAAN HELLER!!! INGEN JÄVLA VINTER!!!!!!!!!!!!

Skate.

Pusselipuss ;)
*tar emot* :D