GÅ UT I VÄRLDEN. ARBETA SOM OM PENGAR INTE HAR NÅGON
BETYDELSE, SJUNG SOM OM INGEN LYSSNAR, DANSA SOM OM INGEN
TITTAR OCH ÄLSKA SOM OM DU ALDRIG BLIVIT SÅRAD.



7 februari 2008

Dagens frukost, middag, kvällsmat eller whatever ..





Gurka
½ avocado
½ mozzarellabit
Apelsin
Kiwi
Prästost
Scones med russin
Myntate med honung

Är det något ni borde testa är det halvsur eller sur kiwi (jag älskar sur frukt) som pålägg på en ostmacka .. SÅ fräsch smak!

Det röda ljuset ..


.. kommer härifrån:

The not so red now lamp ..

4 kommentarer:

Anonym sa...

Yummie ;)

APOCALYPTIC PUSSY, sa...

Danni.

Jaa, det var riktigt gott! :)

Anonym sa...

men jag vil ju kika in här=)
gott de där såg ut då...

ang lån, så njaa, jag vet inte om jag skulle ta ett en minut innan löning, hellre låna av en vän då. man ska ju inte låna av vänner, men man kan nog förlora mindre på de tilloch med. sant som du skriver dock.. 99 av 100 som tar lånen har väldigt dåligt omdömme redan när det gäller ekonomin.. tyvärr. dom som lånar uyt tjänar massor på andras taskiga ekonomi. men hur som haver.. det som upprör mig mest är när folk gör reklam för de på sina bloggar.. ok smycken och sånt, de gör jag ju själv. men lån på sånt vis bredvid en dagens outfit för ett par tusen.. nej tack..

KRAM på dig

APOCALYPTIC PUSSY, sa...

Sarah.

Ja, det var riktigt gott! =)

Men alltså, vad jag menade mest är att man inte skall måla in sig i ett hörn, att det KAN uppkomma situationer i livet som kan göra att man blir tvungen att göra även så extrema saker som ett sms-lån.

Jag förstår vad du menar med reklamen dock, men människor generellt tänker ju inte särskilt långt .. Som vanligt! :/