GÅ UT I VÄRLDEN. ARBETA SOM OM PENGAR INTE HAR NÅGON
BETYDELSE, SJUNG SOM OM INGEN LYSSNAR, DANSA SOM OM INGEN
TITTAR OCH ÄLSKA SOM OM DU ALDRIG BLIVIT SÅRAD.



7 februari 2008

Men för Satan!

I natt nös jag jättejättemycket hela natten, i morse var jag SÅÅ trött, i dag sov jag hela dagen .. Gick upp kl 15 för att åka till Svensk Kassaservice (förstår ni att jag inte har betalat mitt namnbyte ÄN!!?! Imorgon!!) men blev sur och la mig igen när jag såg att SMHI:s utlovade sooolsken var blott lite halvblekt dagsljus .. I kväll vaknade jag efter 18, med 'punkthuvudvärk' högt upp på höger sida av pannan. Låg och gosade med Satanistkatten bra länge och återigen nös och nös och nös.
Det sistnämnda gör jag f-o-r-t-f-a-r-a-n-d-e.

Medan jag sov omgång nr 2 drömde jag om såå ömma och uuunderbara pannpussar, givna till mig av en man som hade fotfetisch .. Själv hade jag bara hudfärgade fisknätsstayups på mig.
Sedan skulle jag köpa en katt som hette Disse som jag hittade på second hand (!!) för 17:-, trots att jag visste att min Satanistkatt inte är någon sällskapskatt. Disse var så liten att han fick plats i ett kamerafodral; det var till och med så mycket plats över däri när han var där att jag utan problem kunde stoppa in mitt pekfinger och vispa runt .. Jag lämnade honom nämligen i kamerafodralet på ett möte, för att jag tvunget var tvungen att gå till Indiska och köpa matskålar åt honom .. Men eftersom Indiska plötsligt inte fanns i Nordstan, var jag tvungen att bort till Partille .. Och lastbilschaffisar och bussförare osv osv. Det var sömnomgång nummer två, det! (Inte undra på huvudvärken .. )

Nu skall jag äta lite 'frukost' (mat är nog böttre att kalla det), duscha, tvätta håret, peela ansiktet, måla naglarna, ringa mor och sedan nosa i mitt chillpillstash. Tveksam om jag skriver mer.

Jo, förresten .. Visst är klänningen jag köpte på eBay i natt VACKER???


Imorgon blir det Hårdrocksskatan (som numera har pojkvän, grattis!!), namnbytesbetalning och tatueringskonsultation. Ta-ta!

2 kommentarer:

Sandra sa...

Haha, jag skrattade högt när jag läste att katten fick plats i ett kamerafodral!! Sjukt vad hjärnan hittar på när man sover!

APOCALYPTIC PUSSY, sa...

Sandy.

Hahaha, ja! Och tänk vad liten han var, det lilla livet! :D