GÅ UT I VÄRLDEN. ARBETA SOM OM PENGAR INTE HAR NÅGON
BETYDELSE, SJUNG SOM OM INGEN LYSSNAR, DANSA SOM OM INGEN
TITTAR OCH ÄLSKA SOM OM DU ALDRIG BLIVIT SÅRAD.



29 februari 2008

Åååhh ..

Fuckdamnit! I dagar, flera, flera dagar har jag varit så grymt sötsugen .. På kladdkaka! Jag ÄLSKAR kladdkaka och en gång lyckades jag så perfekt med den att jag kunde ha gråtit kladdkaketårar .. Jag tog nämligen fel på tiden och tog ut kladdkakan efter bara ca 10 min .. När den sedan hade svalnat något märkte jag att den var alldeles lös och rinnig (jag skulle äta den :P), så på med ugnen igen och sedan in med kladdkakan i typ 10-something min till .. Sedan var den så perfekt och så kladdig att man hade kunnat smöra mackor med den .. Ååååhh!!! I flera dagar har jag nu velat göra om det där (åtminstone försöka) men varenda dag har det typ blivit för sent på dagen, jag har sovit, inte hunnit - på något sätt har tiden alltid runnit iväg. Och samma skit i kväll - om en halvtimme skall jag bege mig till jobbet (dessutom har jag inget smör hemma!). Men i morgon, i morgon har jag lovat mig själv ordentlig mat! Hamburgare/biffar till kvällsmat - egengjorda med massor av sallad, förstås - och kladdkaka. I morgon, då jävlar! (I kväll blev det bara bulgursoppa och på jobbet blir det keso, makrill, frukt och te.)

Inga kommentarer: