GÅ UT I VÄRLDEN. ARBETA SOM OM PENGAR INTE HAR NÅGON
BETYDELSE, SJUNG SOM OM INGEN LYSSNAR, DANSA SOM OM INGEN
TITTAR OCH ÄLSKA SOM OM DU ALDRIG BLIVIT SÅRAD.



29 februari 2008

Teeeeeeeeeeeeeeeeeeee .. ee ..

Just nu dricker jag sjukt mycket te. Jag har alltid gillat te och alltid varit en tedrickare av rang, men hell .. Sedan kl 05 i morse har jag druckit tre stora muggar/glas .. Och nu skall jag precis dricka en fjärde! Sedan blir det läggdags för mig; hade jag inte varit så här trött som jag är hade jag kommit i säng för länge sedan. Tschüss!!

3 kommentarer:

Unknown sa...

vad för slags te?
jag har hittat ett te som jag gillar, nyponte det är faktiskt riktigt gott
lite syrligt, typ som varm saft haha

puzz

Anonym sa...

jag älskar te =) jag gick ner massa i vikt när jag ersatta kvällsmaten med te iställer för småätande!

APOCALYPTIC PUSSY, sa...

Catya.

Alla möjliga teer!!
Ja, nypon är jättegott, men tyvärr är nypon, eh, 'stoppande' .. Och jag är 'stoppad' nog som jag är, hahaha =D

Pusselpuss! :)

Ailla.

Te är bajset, helt enkelt! :D
Men kvällsmat, du kan ju inte mena att du inte äter någon!? Lite keso, eller något??

Pusspuss!