GÅ UT I VÄRLDEN. ARBETA SOM OM PENGAR INTE HAR NÅGON
BETYDELSE, SJUNG SOM OM INGEN LYSSNAR, DANSA SOM OM INGEN
TITTAR OCH ÄLSKA SOM OM DU ALDRIG BLIVIT SÅRAD.



12 februari 2008

Jag har en kuk i bakhuvudet, höhöhö ..

I går kväll satt jag och skrattade åt mig själv, som för andra jobbnatten på raken hade glömt att ta med mig en hårsnodd .. (Trots intensivt tänkande på det medan jag var hemma, heh.) Det ena ledde till det andra, lite tvinn, lite snurr, lite Aha, ett par hårnålar - och plötsligt hade jag en söt kanelbullslikande kreation i bakhuvudet som höll hela natten.
I kväll gjorde jag således om proceduren, men med lite annorlunda resultat.



Jag skule vilja säga att det bästa med denna frisyr är att den håller så jävla bra och att håret får otroligt fina lockar. Någon gång skall jag tvinna två tofsar på varsin sida av huvudet, så skall ni få se. Lockarna efteråt alltså, inte tofsarna =)

Jag fortsätter dessutom att hylla sur kiwi som pålägg till ost. Det är så jävla gott, unbelievable att ingen verkar tro mig! Ta INTE söt kiwi, det skall vara lite surt för då smakar det friskt. Såååååå gott!



Rutknäcke med ost och sur kiwi
2 tryfflar med kolasmak (knäckkola, alltså)
Myntate med honung


Nu skall jag äta min 'frukost', ringa min kära mor, sminka klart mig och åka till jobbet. Eeve jobbar så jag åker tidigare. I ♥ Eeve.

Och slutligen: Ge er, alltså. Är det verkligen ingen av er som vet vad en jävla Kexchoklad kostar?? :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

:O Har du tryfflar?! Ge mig!!!

APOCALYPTIC PUSSY, sa...

Skate.

Du kan få alla chilitryfflarna - jag har två påsar och jag tycker inte om dem :)

Kramiiiiiis!