GÅ UT I VÄRLDEN. ARBETA SOM OM PENGAR INTE HAR NÅGON
BETYDELSE, SJUNG SOM OM INGEN LYSSNAR, DANSA SOM OM INGEN
TITTAR OCH ÄLSKA SOM OM DU ALDRIG BLIVIT SÅRAD.



13 februari 2008

KUKUPDATE.

Under förnatten gjorde tyngdkraften och allt jävla kramande sitt till och den tidigare ack så vackra och stolta kuken råkade slakna. Men ingenting slaknar som inte kan resa sig igen - således gjorde jag raskt en ny knut .. Och livet kunde återgå till sin forna glans.





Denna nya&uppdaterade knut har hängt med sedan ca 01 i natt och är still going strong .. Sitter som berget! (Notera att tidpunkten för fotandet var efter 09 i morse (trots fler kramäventyr innan morgonens hemgång)!

Om ni tittar riktigt noga kan ni se de två små hårnålarna som håller hela underverket på plats. Detta är helt klart min favoritfrisyr just nu! (Tror jag; jag tycker att jag är väldigt vacker i utsläppt, lockigt hår också .. )



(Bortse från all tveksam interiör. Jag är mycket väl medveten om att en persienn hänger och att vissa växter har vissna blad .. Vi kan låtsas att det
skall vara så.)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hur fan kan det hålla så länge??? Ge mig ditt hår! Jag kan inte ens få en toffs att se snygg ut sådär länge ;-) Kram

APOCALYPTIC PUSSY, sa...

DonnaSandra.

Hehehehehe .. Blev du lite upprörd? ;)
Jag vet inte, gumman! Det kanske har att göra med att jag har så långt hår nu? .. Men jag vet faktiskt inte :)

Anonym sa...

haha nää det var inte jag!!

Anonym sa...

Jag har försökt svara på din kommentar några dagar nu, men inte fårr upp den här rutan - och vet inte om ja lyckats skicka iväg den. Men tack så jättemkt för kommentaren ialla fall!Du skriver precis som ja tänker.. allt handlar ju om vinklar, urval av bilder m.m.m.m.! O ÄVEN OM JA E SMALARE NU så känner ja mig fortfarande som förut.. för jag är så van vid det.

låter så härligt att du mår så bra oavsett hur du ser ut =) det ska jag försöka härma- pusss

APOCALYPTIC PUSSY, sa...

Sarah.

Hepp :)

Madde.

Jag har läst ditt svar i din blogg :)
Ett tag tänkte jag faktiskt att 'Hepp, hon kanske inte är som jag ändå', men ja .. Jag har sett exempel och exempel på människor som inte känner igen sig själva efter en kraftig/snabb viktnedgång; du och jag är/var bara två i den raden. Fast jag kan ju inte säga att det glädjer mig att jag hade rätt. Jag förstår och vet exakt hur du känner dig, och vet du vad? DET är själva ANLEDNINGEN till att jag mår bra i dag .. För att jag av egen erfarenhet vet att det egentligen inte spelar någon större roll hur man SER UT - har man BESTÄMT sig för att må dåligt gör man det om man så är självaste Adriana Lima. Och det är ju bara man själv som 'dömer en till' att må som man gör .. Det inre välmåendet har inget med ens yttre utseende att göra, det är i det stora hela det jag har insett.
Men jag skall inte sticka under stol med att det är svårt, och att det (ofta) är (alltför) lätt att trilla in i samma gamla fula och självhatiska mönster igen. Det gör jag varje dag.

Kramar gumman, ta hand om dig!!!

Ps. Och dessutom, en sak till - (och här vet jag inte exakt hur du är): Tänk alla fantastiska kvaliteter man som människa har, alla fantastiska sidor, talanger och egenskaper .. Och så blåser man upp en sak, EN ENDA SAK, till sådana enorma proportioner att det avgör hela ens mående och värde som människa? DEN DÄR ENDA SAKEN!! Visst är det galet när man tänker på det så? Så som det ju egentligen är.