GÅ UT I VÄRLDEN. ARBETA SOM OM PENGAR INTE HAR NÅGON
BETYDELSE, SJUNG SOM OM INGEN LYSSNAR, DANSA SOM OM INGEN
TITTAR OCH ÄLSKA SOM OM DU ALDRIG BLIVIT SÅRAD.



3 februari 2008

Peppar, peppar, peppar.

Peppar, peppar, peppar, peppar, peppar - jag tror att jag håller på att bli frisk. Jag tror det. Jag somnade runt eller strax efter 03 i natt, och sov ut ända till 12.30 i dag. När jag vaknade och hade vaknat till, blev jag lite sur för att jag trodde att jag hade sovit bort hela dagen .. Hela dagsljuset, vill säga. Men nä, det var bara jag som hade gjort ett excellent jobb med att mörklägga mitt sovrum.

Jag mår väldigt bra i dag. Jag hostar inte längre. Jag är lite snuvig och jag nös två gånger tidigare i dag, men för övrigt är det ingenting med mig - peppar, peppar.
Nyser gör jag ju varje dag, vare sig jag är frisk eller sjuk.

Nyss tog jag på lite eye liner på insidan av övre ögonfransraden, lite (okej, rätt mycket) vattenfast mascara, rosa rouge och halvrosa läppar (tar man bara lite av mitt knallröda läppstift .. ). Jag rockabillytuperade luggen och satte upp håret i en hästsvans. Jag skall ..


.. ner till macken och hämta ut några paket. Haha. Men vaddå, det blir min första utgång på hela veckan, om man inte räknar med gången jag var ute och köpte mjölk. Och snön är borta, puh!

Jag återkommer.

Inga kommentarer: