GÅ UT I VÄRLDEN. ARBETA SOM OM PENGAR INTE HAR NÅGON
BETYDELSE, SJUNG SOM OM INGEN LYSSNAR, DANSA SOM OM INGEN
TITTAR OCH ÄLSKA SOM OM DU ALDRIG BLIVIT SÅRAD.



30 mars 2008

BRA, INTE BRA, BRA, INTE BRA.

Jag har skrivit första tentan i min nya kurs, den gick bra. Jobbnatten i natt var förjävlig, den jävligaste på länge. Det verkar som att jag håller på att bli förkyld. I morse fick jag min första Har du gått ner i vikt?-kommentar (yay). Jag skall tatuera mig om en vecka och två dagar, jag nyser grande mycket. Jag är helt färdig, täppt i näsan, tryck i huvudet och öronen och det känns som om tänderna skall lossna ur överkäken - plus att jag har tandvärk i en tand i nederkäken. Skitkul!! I natt fick jag springa runt på larm varje halvtimme (för att inte nämna äckelgubben som flera gånger gick upp och tallade på allt i patientkylskåpet) och den där timmes kortare arbetstiden var inget jag märkte av. Jag är enormt trött och slut och finito och kan för mitt liv inte tänka mig att kliva in i duschen. Jag skulle bara önska att få befinna mig i min säng i natt. Hela natten. Och sova.
Gud, så jag älskar att sova, så jag älskar min säng och så jag längtar efter att sluta jobbet!!

Får man tatuera sig trots att man är förkyld? Pierca sig får man ju inte, och en tatuering torde vara en ännu större påfrestning för kroppen - särskilt en så stor som min planerade.

Gud, jag dör.

Och tänk att det har gått hela två veckor sedan mitt senaste inlägg!

3 kommentarer:

Agneta - My Nail Mania sa...

Skönt att du är tillbaka. Hur har det gått med namnändringen? *nyfiken*

APOCALYPTIC PUSSY, sa...

Hon.

Roligt att du tycker det :)
Jo, den håller på - tre veckor och två dagar kvar av kungörelsen! Går den igenom utan att någon invänder, blir det namnet mitt namn! HÅLL TUMMAR OCH TÅR!!!!!!!!!

Anonym sa...

håller med ovanstående, kul att du uppdaterar :)

kan det vara pollen du har? låter lite som de symptomen jag brukar ha under pollenperioden

puzz