GÅ UT I VÄRLDEN. ARBETA SOM OM PENGAR INTE HAR NÅGON
BETYDELSE, SJUNG SOM OM INGEN LYSSNAR, DANSA SOM OM INGEN
TITTAR OCH ÄLSKA SOM OM DU ALDRIG BLIVIT SÅRAD.



6 april 2008

GNÄLL

Jag känner mig så jävla gnällig, men jag vet att jag egentligen inte är det. Jag är så jävla trött, så jävla slut efter jobbet. Jämt. Varje metod jag kommer på att cope-a med det funkar i bara några veckor, sedan mår jag lika piss igen. Back to square one och försöka komma på ett nytt sätt. Det är som jag sa till kära mor i går kväll - hur jag än gör vinner det där jävla jobbet. Fan, det finns inte ord för hur mycket jag längtar efter att sluta! Jag vill bara få sova om nätterna! I natt kalkylerade jag i huvudet att det är 42 stycken 3-nätterspass kvar innan jag skall sluta (till årsskiftet) .. 41, när jag gått av det nuvarande passet i morgon bitti.

Det är så man vill skjuta sig själv.

Men skolan går bra i vilket fall. I går kväll lämnade jag in fyra inlämningsuppgifter. Hade tänkt lämna in fyra till i dag och bli klar med ännu en kurs, men jag orkar nog inte ta i det i dag som jag hade trott. Jag är för trött. Det där jobbet gör mig till någon jag inte är - sur, vresig, trött och irriterad. Det är så hemskt det där, när man är sur och irriterad fast man vet att man egentligen är värsta levnadsglada människan! Precis som om man skulle få en jobbig sjukdom som skulle göra en till någon helt annan ..

Nåja, vad gäller skolan och de fyra uppgifterna har jag som senast tänkt ta i det de här vardagarna som kommer - när jag ligger hemma och läker min stora tatuering!!! Shit, inte ens det orkar jag jubla över just nu. Men nu är det bara 1 dygn 19 h kvar.

Ps. Förresten fick jag nästan full pott på min tenta i min första/förra kurs. 195 av 200. JAG ÄR FAKTISKT GRYM, med tiden inser jag det mer och mer. På massor av saker. Ds.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh vad spännande med ny tatuering! Jag har ju inte fått tummen ur med min första än.. men det kommer..

APOCALYPTIC PUSSY, sa...

Sandy.

VA!?!?!! HERREGUD, människa, vad väntar du på!? Sätt igång!! =)