GÅ UT I VÄRLDEN. ARBETA SOM OM PENGAR INTE HAR NÅGON
BETYDELSE, SJUNG SOM OM INGEN LYSSNAR, DANSA SOM OM INGEN
TITTAR OCH ÄLSKA SOM OM DU ALDRIG BLIVIT SÅRAD.



8 april 2008

NÄRA NU!

Jaha, så här strax över en timme kvar tills jag skall åka är jag nästan klar. Skall bara äta, packa väskan och piffa till mig det sista. Jag känner mig himla piffig i dag, dagen till ära. Det är lite så där, eftersom det är en så speciell dag är det svårt att bara vara sitt vardagsjag, sitt helt naturliga self. Utan man vill vara något mer, något extra - eller, om inte annat, vet man inte riktigt hur man skall bete sig och se ut för att vara som vanligt, på en dag när allt inte är som vanligt.
Men nåja, det här är inte ett SÅ stort problem egentligen, det var ju knappast meningen att det skulle uppta så många rader .. Jag blev väl caught up in a moment, antar jag, hahaha =)

Nåja, som sagt. Här är lite bilder, så hörs vi i kväll!
Exakt så här piffig är jag i dag! :

Bekväma kläder, mycket viktigt!



Tänk, min vad kommer ALDRIG mer att se ut så här! Jag kommer ALDRIG mer att få se den sådan .. Fy fan vad coolt, hahaha =)

Och slutligen, jag har glömt visa upp min älskade ring som jag köpte för ett tag sedan från Barbarella.se ; jag älskar den, älskar den, älskar den! Jag till och med sover med den på, varenda natt! (Jaa, det är mitt bröst jag håller i .. Hade jag haft större bröst hade ni säkert sett det själva, utan att jag hade behövt säga till .. Haha :D )



Ps. För er som inte vet - jag skall stortatuera mig i dag! YAY!!

Inga kommentarer: