GÅ UT I VÄRLDEN. ARBETA SOM OM PENGAR INTE HAR NÅGON
BETYDELSE, SJUNG SOM OM INGEN LYSSNAR, DANSA SOM OM INGEN
TITTAR OCH ÄLSKA SOM OM DU ALDRIG BLIVIT SÅRAD.



24 juni 2008

Finns det INGEN barmhärtighet!?!!!

Fy fan. Jag hatar mitt jobb, jag hatar mitt jobb, jag hatar mitt jobb. Och jag hatar kärringen som ligger i säng nr 6. På mitt jobb. Hon förpestade hela min natt. HELA.

Varför är det så, varför skall tredje natten alltid vara den värsta och jobbigaste? Räcker det inte med att det är just den tredje natten, måste det komma ytterligare utmaningar på det? Så att man verkligen får veta att man lever? Så att man verkligen önskar att få dö?

Fy fan, jag hatar mitt jobb.

H A T A R.
H A T A R.
H A T A R.
H A T A R.

28 veckor kvar.

8 kommentarer:

Anonym sa...

det finns det finns.. och jag är räddad nu=)
TACK!

Sandra sa...

Nu SAKNAR jag dig enormt mycket!! Skriiiv!! Massa kramar!!

Anonym sa...

Hat är inget bra i längden men jag förstår dig. Blir det filisofi eller mera språk på distans till hösten? Det fanns ju tomma platser i våras så det har nog blivit lite lättare att bli antagen.

Anonym sa...

Min teori går såhär..

Vi är alla en anpassning av våran omgivning och tankarna är en produkt av denanpassningen.
Buddha

Vi hjärntvättas varje dag i skolan och media till att bli konsumenter men lär oss ingenting om våran självkännedom, hur vi fungerar vad som ger uppehov till en tanke och känslor och i vilka steg dom sker.

Så resten av livet vandrar konsumenten omkring och letar efter sig själv.
Som en biprodukt till anpassningen som tillämpas skapas massa saker till den stress den artificiella omvärlden och dess falska värderingar som grott i oss.

Ex droger , sprit , Pengar, Matrialism , antistress mediciner magsårsmediciner, Komplexgynnande saker som ska göra dig vackrare om du inte är nöjd vilket ingen verkar vara,
Örtterapi,Floating,Tai chi, Chi qung osv osv.

Allt detta är ett tecken på något.

Inget händer utan orsak.

http://calmmonkeymind.spaces.live.com/

Anonym sa...

Vad neggo du är. Säg upp dig då om det är så jobbigt, livet är för kort för att man ska ha tid för att vantrivas.

Anonym sa...

Usch jag vet precis hur det känns! Det gäller att bara kämpa ut skiten och tro mig jag vet precis hur jävla fitt jobbigt det är att uthärda.
Men fan vad gött det är när man är klar!

mvh Little Peaché

APOCALYPTIC PUSSY, sa...

DTK.

Det blir mera språk, men det blir inte på distans. Vill ju få struktur på mitt liv samt träffa folk :)

Wingchun Mike.

Jag förstår ditt resonemang och kan hålla med om en del; dock förstår jag inte vad det har att göra med mitt inlägg??

APOCALYPTIC PUSSY, sa...

Rebecka.

En del av negativiteten utgörs ju av att jag SKALL säga upp mig och bara väntar på att den tiden skall komma. Jag är ingen negativ person egentligen, men mitt jobb är exceptionellt jobbigt (för mig) och jag är enbart kvar för att körkortspengasparandet väger tyngre än min vantrivsel (för ett halvår, vill säga). Sedan tar jag mig faktiskt rätten att gnälla när jag kommer hem på morgonen, är helt slut och har haft en jävlig natt. Man FÅR hata saker ibland, även om man egentligen tycker att de är värda ansträngningen.

Little Peaché.

Precis - det skall bli så jävla gött när jag blir klar och har slutat!! Jag skall peka fuck you åt jobbet hela vägen till bussen och sedan varenda gång jag råkar åka förbi! Haha!
Kram!