GÅ UT I VÄRLDEN. ARBETA SOM OM PENGAR INTE HAR NÅGON
BETYDELSE, SJUNG SOM OM INGEN LYSSNAR, DANSA SOM OM INGEN
TITTAR OCH ÄLSKA SOM OM DU ALDRIG BLIVIT SÅRAD.



23 juni 2008

Planer.

Förresten har jag hittat två stycken jättefina tröjor på ett av mina hatobjekt vad gäller nätklädshopping: LaRedoute.



Till hösten. Med skärp i midjan, utan skärp i midjan, utan synliga behåband, med höga klackar och till stuprörsjeans.

Och så vet jag att jag så småningom kommer att fundera på att klippa mig kort. Längre page som går 'snett' - kortare i nacken för att sluta ungefär vid käkbenen i fram - med 20-/40-talsvågigt hår och sidbena. Kanske en längre lugg, kanske ingen lugg alls. Jag får överlägga med en av mina favoritpersoner i livet - min frisör (fritös, höll jag på att skriva) Frida.

Bilder, Laredoute.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ahhh, låter läckert värre! Du kommer att se EXAKT likadan ut som Victoria Beckham då, men jag vet ju att det finns inget du hellre önskar eller eftersträvar mer.

APOCALYPTIC PUSSY, sa...

Kalle.

Hahaha, ja - Victoria och jag är ju spot on i övrigt, bara de där två detaljerna som fattas ;)