GÅ UT I VÄRLDEN. ARBETA SOM OM PENGAR INTE HAR NÅGON
BETYDELSE, SJUNG SOM OM INGEN LYSSNAR, DANSA SOM OM INGEN
TITTAR OCH ÄLSKA SOM OM DU ALDRIG BLIVIT SÅRAD.



23 juni 2008

Obeskrivligt.

Just nu mår jag så dåligt att det nästan är obeskrivligt. Fysiskt. Jag är trött bortom förnuftets gräns, illamående, skakig och har huvudvärk. Jag vill sova - bara, bara sova. Men jag skall jobba i natt. Igen, tredje natten. Allt mitt mående är nattjobbets fel. I morse var jag så trött att jag inte orkade somna på en bra stund, och när jag väl hade somnat sov jag askasst och vaknade kl 13. Jag låg i sängen och ville avlida ända till 15.3o, då min katts jävla enträgna jamande efter mat tvingade mig upp. Sedan dess har jag ätit 'frukost' och kollat på tv. Slökollat, jag vet knappt vad det är jag ser på och jag orkar verkligen inte bry mig. Nyss sminkade jag mig, bara för att sysselsätta mig lite och för att försöka piggas upp. Nej, det funkade inte. Den enda skillnaden mot förut är att jag nu inte bara kan lägga mig ner i soffan och gegga med huvudet mot den hur som helst. Dumt.

Här är i alla fall mitt nya hårspänne (Tradera) och mitt nya läppstift och läppglans (MAC, eBay). Och mitt feta hår, som jag tyvärr inte orkar bry mig om i dag. I morgon är ju en ny dag.



(Låt er inte luras. Jag känner mig i det närmaste död.)

Inga kommentarer: