GÅ UT I VÄRLDEN. ARBETA SOM OM PENGAR INTE HAR NÅGON
BETYDELSE, SJUNG SOM OM INGEN LYSSNAR, DANSA SOM OM INGEN
TITTAR OCH ÄLSKA SOM OM DU ALDRIG BLIVIT SÅRAD.



22 juni 2008

Fortfarande glad!

Alltså, jag fattar det inte - jag dricker kaffe i två dagar och den tredje dagen har jag abstinenshuvudvärk? Att jag skall ha så lätt för att bli beroende av kaffe .. Jag brukar alltid sluta dricka det efter några dagar just för att jag så lätt fastnar i det, men nu har jag i alla fall gjort mig en kopp, dagens kopp - det får gå för den här gången.

Och den mest goda nyheten i allt detta är att min mage numera är så himla bra att jag kan dricka kaffe nästan utan att få ont i magen alls. Om det ens gör ont gör det det precis vid intaget, och sedan slutar det. Så är det nu i alla fall - tänk om det någon dag inte gör ont alls?? Well, någon dag orkar jag kanske berätta varför och vad jag har gjort.

Nu har jag två kilo kyckling i ugnen och LA Ink på tv. I natt skall jag jobba min andra natt.

Och på tal om det, tjejen som skulle gå bredvid mig i natt som var .. Fy fan vad bra det gick! Fy fan vad trevlig hon var! Vi pratade, mot min förmodan, precis hela natten - vi hade SÅ mycket gemensamt att det nästan var löjligt. Och hör på detta: hennes kompis bor i min gamla lägenhet här i området, min allra första egna lägenhet. Hennes kompis bor där! Det är ju helt sjukt!!!
Och hon hade också haft lite 'ångest' inför natten och känt att hon inte velat .. Haha. Allt som allt var det i alla fall jätteroligt och jag hade gärna haft en natt till med henne. Vi skildes inte åt förrän efter o8, då hade vi stått i min hall i en halvtimme och pratat. Hon följde nämligen med upp för att kolla på min lägenhet, och hon bor dessutom nästan granne med mig - bara nerför backarna.

Ja, ja. Det återstår att se om och i så fall hur man blir kompis med någon ny människa.

Nu är reklamen slut, tschüss!

Inga kommentarer: