GÅ UT I VÄRLDEN. ARBETA SOM OM PENGAR INTE HAR NÅGON
BETYDELSE, SJUNG SOM OM INGEN LYSSNAR, DANSA SOM OM INGEN
TITTAR OCH ÄLSKA SOM OM DU ALDRIG BLIVIT SÅRAD.



15 juni 2008

Living the dream!

(Som Björn Gustafsson, haha.)

Ack, denna lycka. Det visade sig att jag inte alls behövde plugga (vad det verkar) - jag har nämligen redan fått betyg i kursen, den sista jag hade kvar denna termin!!! (Har även hörts med läraren i dag, och hon har inte sagt något .. ) Kolla:

Nu råkade jag kapa bilden lite, och jag orkar fan inte printscreena igen .. De första två är i varje fall språkfärdighetskurser, den första är en nybörjarkurs och den andra en fortsättnings- .. Den längst ner är den jag hade kvar, översättningskursen .. VG, VG, VG - jubel, jubel, jubel. Grymme jag!! Jag borde belöna mig själv med något .. Jaaaaa ;)

Det bästa med distans är att man kan köra på hur och när man vill, så om ett par veckor skall jag fortsätta med Översättning B - skall bara beta av midsommar och Metaltown först. (Beta av och beta av, förresten - det kommer att bli skitkul!!) De kurserna jag har i planerna att köra fram till årsskiftet är Språkfärdighet B1 och B2 och Översättning B. Sedan återstår bara tre stycken fempoängskurser, som jag tänker spara till nästa vår - tänker nämligen mjukstarta med heltidsplugg då och ta det på distans tillsammans med en skrivkurs på 15 poäng, också på distans. Är rädd för att ta ut mig (och magen) om jag genast börjar plugga heltid 'vanligt' .. Särskilt i det där mörkret som råder då .. Men åh, egentligen ser jag fram emot mörkret i år! Inte för det i sig utan för att när jag väl har kommit så långt att det råder, då kommer jag att ha kommit så långt i mitt liv och min planering också! Gud, vad jag är glad! Jag rockar!!

4 kommentarer:

Sandra sa...

Duktigt!!!!
Kram!!

APOCALYPTIC PUSSY, sa...

Sandra.

Tack, raraste raring!! :)

Anonym sa...

Du är så duktig lilla gumman! U Rock! :)

APOCALYPTIC PUSSY, sa...

Mint.

Tack, tack, tack, tack, tack!! Inga applåder, inga applåder .. Hihihi ;)

PUSS!