GÅ UT I VÄRLDEN. ARBETA SOM OM PENGAR INTE HAR NÅGON
BETYDELSE, SJUNG SOM OM INGEN LYSSNAR, DANSA SOM OM INGEN
TITTAR OCH ÄLSKA SOM OM DU ALDRIG BLIVIT SÅRAD.



14 juni 2008

LYCKA!

Tänk att det skall krävas så lite för att man skall bli glad!! Shopping, liksom. I går kväll surfade jag, självplågare som jag är, in på Charlottes webshop, då jag - på hennes blogg - läst om en massa nyheter som kommit in. Ha, där sprang jag naturligtvis på en tröja jag blev störtförälskad i.

Denna tröja är så mycket JAG att det är löjligt. Jag ler aldrig mot folk så där i allmänhet. (Flörta, det gör inte jag. Jag super mig full och hånglar (eller kastar anonyma lappar, HAHAHA).) Och så ser jag ju ut så där - massor med svart eye liner, arga och lite stirriga ögon och rött läppstift. Klockrent!!! Tröjan var dock slut i shoppen, oturligt nog, så jag mejlade Charlotte och fick det bästa tänkbara svaret - hon kommer förvisso inte att få in tröjan igen, men hon erbjöd mig sin oanvända för 100:-. Fatta!!! Skall vi vara sådana är ju det ännu lite bättre än om tröjan hade funnits inne .. Sådana ekonomiska, menar jag alltså :)

Shopping, det är roligt, det. Haha, jag kanske blir en Engla - en alternativ-Engla. Hahahahaha.

Denna tröja köpte jag av Charlotte tidigare i år. Den är fortfarande liiite för liten för mig (tror jag, har inte testat den på ett tag), men längre fram i sommar så .. Jag älskar Charlotte!! :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha du äe ju bara för rolig...jag kan vara ganska bitchig också :)

APOCALYPTIC PUSSY, sa...

Charlotte.

Jag vet, hihi ;) Jag med! Mer bitchighet åt folket, syster!! :D