GÅ UT I VÄRLDEN. ARBETA SOM OM PENGAR INTE HAR NÅGON
BETYDELSE, SJUNG SOM OM INGEN LYSSNAR, DANSA SOM OM INGEN
TITTAR OCH ÄLSKA SOM OM DU ALDRIG BLIVIT SÅRAD.



14 juni 2008

Pffffff ..

.. fffffffffffffffffffff. Fasen, vad sur jag blir!!! Tog äntligen tag i att sätta mig vid H&M:s rea, för att se vad jag kunde hitta. Har dragit mig för det i flera veckor. Satte till slut ihop en jättefin order som jag var supernöjd med, nämligen:

Och det för inga pengar alls!

Och vad hände då? Jo, då stod det plötsligt att bikiniöverdelen var SLUTSÅLD! Vaddå slutsåld, vad fan var det för jävla skitsnack!? Jag gick tillbaka och kollade och la till en till i min kundkorg .. Och samma sak igen, när jag väl kom till kassahelvetet, då stod det slutsåld, fast denna gång X2. Pffffffff, vad sur jag blev! Jag hade valt bort en annan, snarlik men dyrare, bikini innan jag ansåg mig klar med min korg, så att i det läget lägga till den igen och få en dyrare korg kändes inte alls som något jag ville göra. Och eftersom korgen utan överdelen inte ens nådde upp till deras minimibeställningsvärde tömde jag korghelvetet och sket i allt. Pffff!!!

Inga kommentarer: