GÅ UT I VÄRLDEN. ARBETA SOM OM PENGAR INTE HAR NÅGON
BETYDELSE, SJUNG SOM OM INGEN LYSSNAR, DANSA SOM OM INGEN
TITTAR OCH ÄLSKA SOM OM DU ALDRIG BLIVIT SÅRAD.



14 juni 2008

Sitter här på kvällskvisten ..

Satan, klockan är ju redan snart tio! Snart dags att lägga sig då, lördag eller inte. I morgon är en ny dag! Sitter här och läser bloggar och kollar på tv samtidigt som jag skriver detta inlägg .. Ni skulle se mig just nu, jag är så pricksäker att jag skriver med huvudet bortvänt .. Okej, någon enstaka bokstav blir inte rätt, men vad fan .. Grym är jag ju ändå =)

Jaja, har inte så mycket värt att säga egentligen! I morgon skall jag plugga klart min sista kurs för terminen .. Innan dess skall jag äta frukost, duscha och tona håret. Rött, som vanligt. Men när någon som förefaller dum frågar, hävdar jag att det är min riktiga hårfärg .. Moahaha. (Fast jag har ju faktiskt rödaktigt hår, så helt igenom lögn är det ju inte :P .. )

Nu skall jag dricka upp mitt myntate, sedan blir det till att borsta tänderna, rengöra och smörja in ansiktet för natten och sova. Ha nu en fin kväll och, för fan: Sörj inte ihjäl er, det var bara en MATCH!!

Inga kommentarer: