GÅ UT I VÄRLDEN. ARBETA SOM OM PENGAR INTE HAR NÅGON
BETYDELSE, SJUNG SOM OM INGEN LYSSNAR, DANSA SOM OM INGEN
TITTAR OCH ÄLSKA SOM OM DU ALDRIG BLIVIT SÅRAD.



11 augusti 2008

Förresten.

Några av er kanske kommer att skratta åt detta, men jag har tagit den där bilden där jag ser ut som en fisk, ni vet, och tricksat lite med den. Det är ett program eller något som heter beautyriot.com, som jag läste om i någon jävla tidning i natt. Där kan man ladda upp en bild på sig själv och testa olika frisyrer, makeuper och skit.

Den här frisyren skulle jag vilja ha. Jag skulle även vilja ha andra, men av dem som var uppladdade på den sidan var denna ändå allra finast.



Jaja, sluta skratta nu och försök föreställa er det på riktigt. (Försök också bortse från mitt eget, långa hår som sticker ut under bilden.) Jag tycker att den frisyren (och färgen) är så fin, så fin, och tror att den skulle passa mitt lockiga hår ypperligt (som korta frisyrer annars inte alls passar).
Synd att min - i övrigt helt underbara - frisör skall sluta på sitt jobb för att ge sig ut och resa. Har en sista klipptid hos henne den 3o:e september (som för övrigt är hennes allra sista dag, STORSNYFT) och SÅ snart känner jag inte för att klippa mig kort.

Tja, det var väl helt enkelt inte meningen.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Skaffa lite solbränna på semestern, det vore fint tycker jag.

Håret får mig att tänka på en kvinnlig rappartist jag inte minns namnet på?!

Anonym sa...

Hoppas du har sovit gott, du har i alla fall inte bloggat nåt vilket kanske är ett gott tecken? Dags för mig att sova i alla fall, så hörs vi väl om 10 dagar eller så. Have a nice trip!

Fresten! Jag vann en kaka på subway idag, woho! ;D

APOCALYPTIC PUSSY, sa...

DTK.

Nej, jag vill inte ha solbränna.

Av någon anledning tänker jag mig att du tänker på Queen Latifah. Det vore inte en komplimang :D

Mint.

Joooo!! Jag sov som en stock!! Helt underbart! Sov gott du med, gumman.