GÅ UT I VÄRLDEN. ARBETA SOM OM PENGAR INTE HAR NÅGON
BETYDELSE, SJUNG SOM OM INGEN LYSSNAR, DANSA SOM OM INGEN
TITTAR OCH ÄLSKA SOM OM DU ALDRIG BLIVIT SÅRAD.



28 augusti 2008

God natt!!

Jag blev aldrig helt färdig med det jag i pluggväg hade tänkt bli färdig med i dag innan jag var tvungen att ge mig iväg för att fira födelsedag (inte min). För en stund sedan kom jag då hem från nämnda begivenhet. Mycket trevligt!!
En (eg. två) bussresa (-or), mat och tre glas vin senare har jag borstat tänderna, tagit av mig sminket, gett katten mat och läst igenom hela min blogglista - både den faktiska och den mentala. Nu är klockan tyvärr flera timmar för jättemycket och jag måste sova. I morgon bitti blir det till att kliva upp tidigt, vara stendöd hela dagen och plugga i det skicket. Yay vad jävla jobbigt. God natt.

Inga kommentarer: