GÅ UT I VÄRLDEN. ARBETA SOM OM PENGAR INTE HAR NÅGON
BETYDELSE, SJUNG SOM OM INGEN LYSSNAR, DANSA SOM OM INGEN
TITTAR OCH ÄLSKA SOM OM DU ALDRIG BLIVIT SÅRAD.



27 augusti 2008

Kallt!

Alltså, Jesus, alltså, vad kallt det är!!! Jag har frusit hela dagen, trots att jag suttit invirad i världens största (jag menar det!!) sjal från Indiska motsvarande tid. Herregud, hur skall jag klä mig när jag skall befinna mig utomhus senare i kväll? Funderar på knähöga stövlar, halsduk och termojacka .. Hade det inte varit för att jag inte har plats i mina jeans, hade jag säkert tagit på mig långkallingar också .. Hahaha.
Men seriöst: jag fryyyser.

Nu måste jag plugga vidare! Det tar längre tid än jag vill att det skall ta, allt! Kram!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Varför säger du så där :( Jag fryser bara jag läser det... Inser att jag kommer dö den stora frysdöden om exakt en vecka.

Plugga ordentligt och flitigt nu du!

APOCALYPTIC PUSSY, sa...

Hahahaha! Det kommer du inte alls att göra! Ta bara med dig din fleecetröja och så skall du se att allt blir bra! :)

Anonym sa...

Vi har värmebölja här, 36 grader idag.. imorn ryktas det att det ska bli 39, men jag hoppas det ändrar på sig. Ena veckan värmedöden, andra veckan frysdöden, livet är fanimej hårt! Måste bara komma ihåg att tvätta fleecetröjan nu och leta upp långkalsongerna ;) Mindre än en vecka kvar nu i alla fall du, wowowo!

APOCALYPTIC PUSSY, sa...

Mint.

Men vaddå, det var 36 grader också när jag var nere - det är ju uthärdligt! Absolut!
Men jag vill ju inte att du skall dö, du ack så klena varelse ..

:P

Ps. Jaaaaaaa, jag längtar!!!