GÅ UT I VÄRLDEN. ARBETA SOM OM PENGAR INTE HAR NÅGON
BETYDELSE, SJUNG SOM OM INGEN LYSSNAR, DANSA SOM OM INGEN
TITTAR OCH ÄLSKA SOM OM DU ALDRIG BLIVIT SÅRAD.



26 augusti 2008

Gäsp igen ..

Hjälp, hur blev klockan så här mycket? Vid 19.30 pilade jag ner till storabilligamataffären nedanför mig. Kånkade hem och tillagade mat (körde bara in den i ugnen), pratade med mor min i telefon, bokade lite bussbiljetter .. Plötsligt var kl 21.3o och jag hade ännu inte ätit min middag. Suck. Nu skall jag gå lägga mig. En och en halv timme efter tänkt läggningstid är jag nu, och jag ligger ännu inte. Heller blev jag inte färdig med den delen av plugget jag hade tänkt bli färdig med i dag .. Suck, suck, suck.
Men, men - jag har dagen i morgon plus torsdag på mig. Jag skall kliva upp tidigt båda dagarna och bli klar med HELA kursen på den tänkta tiden och så är det bara.

God natt nu, mina små skunkar. Sov gott!

Inga kommentarer: