GÅ UT I VÄRLDEN. ARBETA SOM OM PENGAR INTE HAR NÅGON
BETYDELSE, SJUNG SOM OM INGEN LYSSNAR, DANSA SOM OM INGEN
TITTAR OCH ÄLSKA SOM OM DU ALDRIG BLIVIT SÅRAD.



20 oktober 2008

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAJJJJJJJJJJJ

MIN HALS GÖR SÅ ONT ATT JAG INTE VET VART JAG SKALL TA VÄGEN. I MORSE PLOCKADE JAG LOSS NÅGRA VARIGA FLÄCKAR MED EN TOPS (ja, jag är göräcklig med sådant och plågar mig själv) OCH NU EFTER ATT JAG SOVIT ÄR TUNGAN ALLDELES JÄTTEUPPSVULLEN BAK I HALSEN OCH KNOTTRIG SOM SATAN OCH JAG HAR NYA VITA FLÄCKAR OCH KAN INTE SVÄLJA. TYP JAG DÖR HELLRE, SÅ ONT GÖR DET, AJ, AJ, AJ, AJ, AJ!!!!!!

Nu skall jag ringa vårdcentralen. Som om jag kommer att få en tid i dag!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jättegrattis på 26-årsdagen och till pojkvännen!
Krya på dig nu! Att vara nykär och sjuk är en vääääldigt dålig kombination!

Puss & kram!

Anonym sa...

Skölj halsen med jodlösning, heter Nyodex någonting i röda flaskor på apoteket. Asäckligt men det funkar! Börja så fort du känner lite skrovel i halsen!

APOCALYPTIC PUSSY, sa...

Cinsel.

Verkligen askass kombination!! Men det ena uppväger dock det andra, om man skall vara positiv - det gör det bättre när han ringer och undrar hur jag mår och om jag äter ordentlig .. Jag blir glad och fnissig som en skolflicka :)

DTK.

Ahh, tack för tipset!!!!!! Denna gång är det ju för sent, men det skall jag definitivt införskaffa! Jag tror till och med att jag vet vad det är, att jag har sett det och vet var det finns i Nordstans apotek :)


Kramar till er!!!!!!!