GÅ UT I VÄRLDEN. ARBETA SOM OM PENGAR INTE HAR NÅGON
BETYDELSE, SJUNG SOM OM INGEN LYSSNAR, DANSA SOM OM INGEN
TITTAR OCH ÄLSKA SOM OM DU ALDRIG BLIVIT SÅRAD.



20 oktober 2008

USCH!

Usch, jag mår så dåligt. Det jag i går trodde var mandlarna, känns i dag snarare som en halsböld-på-väg. Aj, aj. I höger sida av halsen. Det gör så ont att svälja.
Natten har varit okej och lugn, men jag har varit så sjukt trött och bara legat i soffan och försökt uthärda krypningarna i kroppen. Det är verkligen illa nu - jag tål trötthet bara sämre och sämre.

Nu skall jag gå borsta tänderna och sova. Borde äta något egentligen, då jag endast fått i mig två kokta ägg och en liter kycklingbuljong sedan kl. 22 i går, men jag orkar inte .. hålla på med mat. Nej, nej. Orkar inte. Jag är så trött att det inte kommer vara några problem att somna hungrig. Att det sedan hade varit bra för immunförsvaret med ny energi .. huuumdiiidummmm ..

God natt.



Puss, finaste.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis på födelsedagen! Ny, trevlig pojkvän låter bra hoppas du fått (eller kommer att få) blommor :)

APOCALYPTIC PUSSY, sa...

DTK.

Tack, raring!! :)