GÅ UT I VÄRLDEN. ARBETA SOM OM PENGAR INTE HAR NÅGON
BETYDELSE, SJUNG SOM OM INGEN LYSSNAR, DANSA SOM OM INGEN
TITTAR OCH ÄLSKA SOM OM DU ALDRIG BLIVIT SÅRAD.



19 oktober 2008

FAKTA.

1. Jag har skaffat pojkvän. Eller skaffat och skaffat, jag har helt enkelt blivit ihop med den jag dejtade. I morgon kväll har vi varit ihop i en vecka. Han är superfin och något av det underbaraste som finns, helt annorlunda mot alla andra män jag träffat (att alla säger så är inget jag kan göra något åt) och jag är skitkär. Pusspusspusspusspuss på dig. Jag har länge funderat över ett namn på honom och Sandra har kommit på det bästa: Den mystiske mannen. Tack, oavsiktliga du :) ...... Ni kommer nog inte att få veta så mycket om honom.

2. Jag håller på att bli sjuk. Jag mår skiiiitilla och halsen gör ont - jag riktigt känner mandlarna växa i halsen.

3. Jag är sjukt trött och håller på att falla ihop i sömn här vid datorn. Men nej, för:

4. Jag skall jobba i natt. Helvete!!!

5. .. men det är bara en natt, för min moder kommer och hälsar på mig i morgon. Hon stannar till på torsdag ..

6. .. och jag är ledig i morgon-lördag kl. 23.

7. Kvällens middag är popcorn med maaaassor med smör. Senare blir det kycklingbuljong. Wow.

8. Jag hade tänkt ringa en massa samtal i eftermiddags. Men jag sköt på det och sköt på det och nu skäms jag för det blev inte gjort. Förlåt!!!

9. Och last but not at all least:

Jag fyller 26 år i morgon.

6 kommentarer:

Anonym sa...

GRATTIS VÄNNEN! ;)

APOCALYPTIC PUSSY, sa...

Shy.

Tack, tack - för allt ;)

Jag har tänkt mejla dig, men inte hunnit - förlåt! Håll utkik typ, ehhh, nästa vecka .. :s :/

Kram!!

Anonym sa...

Grattis snart är du lika gammal som Annie puss och kram

APOCALYPTIC PUSSY, sa...

Annis (jag fattade att det var du! :D).

Hehe, snart, snart! Jag kommer ikapp!

Anonym sa...

Först av allt, GRATTIS på födelsedagen!!! Nu har du uppnått samma ålder som jag! Åldersnoja? Det hade jag men sedan förlovade vi oss då gick det över, haha!!! För det andra, GRATTIS igen till mystiske mannen!! (Fan vad bra jag är som kom på det). Åh vad härligt för dig, är så glad för din skull!! Och för det tredje.. fyfan för ont i halsen!! Det värsta som finns är att inte kunna sväja och till slut har man så ont att man inte ens kan spotta ut sitt saliv (fräscht). Krya på dig nu och njuuut av kärleken! Puss!!!

APOCALYPTIC PUSSY, sa...

Sandra.

Tack, tack, tack, finaste du!!!!!!!!!!
Nej, jag har ingen åldersnoja, det har jag aldrig haft. Jag har alltid älskat att åldras och bli visare och få uppleva mer av mitt liv .. Men det är jag det! :)

Och tack vad gäller Dmm också - älskar namnet! :) Du är så rar!!

Ang. det där sista: Jag VET. Usch, ja! Och så får man ju en massa saliv i munnen FÖR ATT man har halsfluss, sådant där äckligt och geggigt och tjockt .. Åfyfan. Vad äckliga vi är, haha!

Tack, skall krya på mig så gott jag kan - mamma och Dmm hjälper ju till ;)

Slänger nog iväg ett mejl endera dagen! Håll utkik :)