GÅ UT I VÄRLDEN. ARBETA SOM OM PENGAR INTE HAR NÅGON
BETYDELSE, SJUNG SOM OM INGEN LYSSNAR, DANSA SOM OM INGEN
TITTAR OCH ÄLSKA SOM OM DU ALDRIG BLIVIT SÅRAD.



13 oktober 2008

Men titta, jag har en BLOGG!



Ja, det var som fan! Hinner inte skriva så mycket nu dock .. Eller har inte lust, rättare sagt. Inte att jag inte har någon lust att berätta, bara ingen att skriva. Är lite stressad, eller rättare sagt kommer jag att bli det snart. Skall nämligen ner till mataffären och köpa bomullsrondeller innan jag åker till jobbet .. så att jag inte behöver ta bort sminket med toalettpapper igen (som igår kväll, hahaha!).
Mer än så har jag inte att förtälja just nu, förutom att jag är glad och tycker mycket, mycket om en viss person. Det i sin tur gör mig desto gladare och mer harmonisk och jag litar på Hårdrocksskatan som lovat att inte outa att jag för tillfället till och med är vänlig.

Hej då, gott folk. Vi hörs kanske i morgon!


Jag ser nog ganska trött ut, men tror faktiskt inte att jag är det så där särskilt. Men vill ha rödare hår, det vill jag.


2 kommentarer:

Anonym sa...

Det är ju bättre att ha ett liv än att blogga hela dagarna:) även om jag saknar dina inlägg.. Du ligger väl och myser med den mystiske mannen hela dagarna och nätterna. Massa kramar!!

APOCALYPTIC PUSSY, sa...

Sandy.

Jaa, det är faktiskt PRECIS vad jag har gjort, hihihi!! ;)
Och, kära du: Tack för namnet!!! :D

Puss å kram!