GÅ UT I VÄRLDEN. ARBETA SOM OM PENGAR INTE HAR NÅGON
BETYDELSE, SJUNG SOM OM INGEN LYSSNAR, DANSA SOM OM INGEN
TITTAR OCH ÄLSKA SOM OM DU ALDRIG BLIVIT SÅRAD.



10 oktober 2008

Nu VAR mitt badvatten rosa!


Det var en annan gång som jag försökte fota rosa badvatten .. men denna gång lyckades det faktiskt.



.. även om det var si och så med 'skumregleringen' .. dumt jävla skum som tror att man vill ha det där borta, under kranen!?! Passar bara att gömma fötterna i .. om man nu roas av det, vill säga. Eller har fula fötter.

Jag lekte i vattnet i närapå en timme .. kände mig nästan som Dita i champagneglaset, hehehe .. (Fast jag hade ingen publik, buhu .. )



Men vet ni .. denna gång har jag faktiskt lyckats!! Klockan är 20 och jag är klar med allt. Nu skall jag poppa en skål med popcorn (orkar faktiskt inte laga mat en kväll som denna!), lägga mig i sängen där jag skall måla naglarna och läsa bok. Vid 22 planerar jag att släcka. Vad fan, liksom - fredagkväll eller inte.


Ett par bilder jag är nöjd med, i allt sitt slitna smink, trassliga hår och trötthet. Någonstans i hela den där slitna looken och känslan finns en sexighet man aldrig kan återfinna i ett fixat utseende .. jag menar det utseendet när man har sovit en hel natt, klivit upp, ätit en ordentlig frukost och haft gott om tid på sig att göra sig i ordning till perfektion. Det här slitna och lite ruffiga, det har sin charm .. en annan charm.


Jo, jag är faktiskt rätt egofixerad .. Men vad skall man göra? Någon måste ju vara det också! ;)

God natt, peeps! Ha det bra!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag är nyfiken, hur går det för min lilla synthis! Jag har hämtat R och H i Santa Cruz så nu ska de vara här och vila upp sig i två dagar.. Ikväll vilar vi upp oss genom att gå ut och festa :) Puss!

Anonym sa...

Min kära vän, vad jag saknar dig just nu. Idag var en tung dag.

APOCALYPTIC PUSSY, sa...

Mint.

Åh, gumman .. Jag är så ledsen ..