GÅ UT I VÄRLDEN. ARBETA SOM OM PENGAR INTE HAR NÅGON
BETYDELSE, SJUNG SOM OM INGEN LYSSNAR, DANSA SOM OM INGEN
TITTAR OCH ÄLSKA SOM OM DU ALDRIG BLIVIT SÅRAD.



8 oktober 2008

Aldrig hänt förut.

Flera saker hände medan jag sov som aldrig har hänt förut. Dels glömde jag bort att jag ens hade gått och lagt mig - jag vaknade ca en halvtimme efter sänggåendet och var alldeles förvirrad: Ligger jag redan i sängen?. Typ. Sedan frös jag som en fullständig dåre när jag la mig, så på med pyjamasbyxor, stäng, stäng, stäng fönster, på med tjocka duntäcket (och glöm bort att du la dig, hahaha). Sedan vaknade jag kl. 13.o5 - fullständigt dränkt. HELT genomsvettig. (Och då frös jag ju knappast mindre!)

Nu har jag duschat och skall precis äta frukost. Sedan skall jag bli klar med plugget. Jag skall på middag i morgon innan jobbet och till dess vill jag ha klart det, att inte tänka på mer.

Återkommer senare.

Inga kommentarer: