GÅ UT I VÄRLDEN. ARBETA SOM OM PENGAR INTE HAR NÅGON
BETYDELSE, SJUNG SOM OM INGEN LYSSNAR, DANSA SOM OM INGEN
TITTAR OCH ÄLSKA SOM OM DU ALDRIG BLIVIT SÅRAD.



3 oktober 2008

Det blir kanske bra, detta ..

Ja, chansen finns ju att det blir det. Vi har tillbringat en fin förkväll tillsammans, innan han skulle åt sitt håll (filmkväll+kompis) och jag åt mitt (jobbet). I morgon skall vi ses igen: då skall vi laga mat och äta glass och kanske dricka vin och så skall han sova här. För jag har en katt och hans säng är (jäääääääätte-) ranglig. Och så har sexet en ordentlig chans att bli hur jävla bra som helst. Och det är viktigt. Men vi får se, vi får se.

Jag gillar att han är lång, riktigt, riktigt lång (typ nästan 2 m). Då kan jag ha på mig hur höga klackar jag vill!! (Jag gillar nämligen inte att vara längre än killen och så är det bara.) Jag är där nu att tio cm klackar, det är liksom ingenting. Eller, det är vardag. Bring on the height, känner jag! Har suttit på GoJane's sida och glott (länkar!!) och visst kan jag väl beställa nååågot? ETT par? har jag tänkt. Men det kan jag inte, hehehe.

Nu skall vi se. Jag hade inte tänkt blogga för jag är så trött och jag behöver ringa min moder och Minten. Det sistnämnda skulle jag ha gjort i går, men saker och ting blir inte som man tänkt sig när man är så trött att allting går i ultrarapid. Jag hoppas att hon är hemma nu då. Puss och hej så länge.


7 kommentarer:

Anonym sa...

Jag var hemma, men min telefon hängde sig eller något när du ringde så plötsligt satt den bara och tjöt och jag var lite orolig att den skulle explodera innan jag hann få ut batteriet. Den (och jag) klarade oss men nu är det upptaget hos dig, så jag antar att du hann ringa din moder. I'll try again later!

APOCALYPTIC PUSSY, sa...

Mint.

Skall du vara hemma i dag? Då kanske vi kan snacka när jag kommit till jobbet i stället - Chr. hann nämligen ringa emellan min mor och att jag såg din kommentar. Han skulle återkomma när jag ätit. Hmm, poppis man plötsligt är .. :P

Anonym sa...

Håller tummarna för dig och din eventuella relation! ;)

APOCALYPTIC PUSSY, sa...

Shy.

Tack raring, gör det!!! :)

Anonym sa...

Wow! Vad spännande! :o)
Jag håller tummarna för att det blir en lyckad kväll, natt, morgon och... framtid! ;o)
Kanske sitter ni och äter middag just i detta nu...
*bamsekram*

Anonym sa...

Hoppas han är schyst och seriös :)

APOCALYPTIC PUSSY, sa...

Cinsel.

Tiiiiihiii, det blev det, det blev det!! ;)
Fast då du skrev din kommentar tror jag att vi hånglade .. Eller så hade han inte riktigt anlänt än, så om inte annat hånglade vi i tanken! :D

Men sedan åt vi och drack vin och åt nötter och choklad och hånglade en massa och .. sov väldigt lite :D .. Men mer om det sedan! :)

DTK.

Du, otroligt nog verkar han vara det!! Shit, liksom :)