GÅ UT I VÄRLDEN. ARBETA SOM OM PENGAR INTE HAR NÅGON
BETYDELSE, SJUNG SOM OM INGEN LYSSNAR, DANSA SOM OM INGEN
TITTAR OCH ÄLSKA SOM OM DU ALDRIG BLIVIT SÅRAD.



2 oktober 2008

I kissed a girl and I liked it ..

Den låten har jag haft i huvudet i minst en timme nu, så ..

Allvarligt alltså. Jag och Hårdrocksskatan+pojkvän var på Comedy Club på Jazzhuset i går kväll kl. 2o. FY FAN VAD ROLIGT DET VAR. ÅH, LIKSOM. Vad humor är roligt!!! Det är tydligen en ny vända om två veckor, så gissa vem som inte tänker vara en fyrkant utan tänker befinna sig där!?!?!!!

Nej, nu MÅSTE jag betala mina räkningar. Vore ju liksom 'synd' om jag råkade shoppa upp alla pengarna istället ..


Us girls, we are so magical
Soft skin, red lips, so kissable ..


2 kommentarer:

Anonym sa...

Comedy clubs is the shit, for real!

APOCALYPTIC PUSSY, sa...

Ja, det var JÄTTEROLIGT!!!