GÅ UT I VÄRLDEN. ARBETA SOM OM PENGAR INTE HAR NÅGON
BETYDELSE, SJUNG SOM OM INGEN LYSSNAR, DANSA SOM OM INGEN
TITTAR OCH ÄLSKA SOM OM DU ALDRIG BLIVIT SÅRAD.



28 oktober 2008

Skitbra för i dag!

Jag kanske inte har presterat riktigt lika mycket som jag hade tänkt mig, men jag har i alla fall gjort nästan tre lektioner (av åtta) .. och det är jag nöjd med. Nu skall jag hoppa in i duschen (och dränka mig) och bli fresh&clean igen. Sedan skall jag måla naglarna i sängen i värsta Sex and the city-andan (gaaah, HATA HATA) .. fast jag egentligen hatar att göra så. Där ligger man och börjar frysa efter typ tio minuter .. och så kan man inte dra tag i täcket med varken händer eller fötter för lacket har inte torkat .. och även om man kunde utföra själva rörelsen dra på sig täcket blir det väldigt konstigt när varken händer eller fötter kan ligga under det .. utan bara resten av kroppen som är emellan. Där får man alltså ligga som en krabba .. och frysa.
Ja, gud, vilka problem man har!

Jag är trött som ett as. Puss och god natt, för mer än så här blir det inte i dag.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hur går det för dig? Pojke, tårar, jobb, studier och allt?

(Får fråga dig sä man slipper känna efter själv)

Anonym sa...

Länge sedan du var här och skrev. Är allt ok?

Kram!