GÅ UT I VÄRLDEN. ARBETA SOM OM PENGAR INTE HAR NÅGON
BETYDELSE, SJUNG SOM OM INGEN LYSSNAR, DANSA SOM OM INGEN
TITTAR OCH ÄLSKA SOM OM DU ALDRIG BLIVIT SÅRAD.



24 november 2008

Dekadent måndag.



Lite småfull skriver jag detta. Det är måndag kväll och jag tog ett bad i väntan på min älskling. Ett bad .. och lite nötter, choklad och vin. 'Dekadent måndag', kallade han det. 'Först pluggar du inte, sedan skåpsuper du' .. 'Skafferisuper! Hihihi!', sa jag. (Då mitt vin står i skafferiet.)

Jag är glad. Jag är glad och ack så kär. Det är därför det inte är någon mening att blogga. Åh, jag är så kär, jag är så kär, jag är så kär .. Skulle ni vilja läsa det? Om och om igen? Nej, just det. Men jag ÄR så kär. Han är bäst i hela världen. (Och ännu bättre om han köper med sig mat hem i kväll .. annars är det han som kommer att få laga till något, menar jag.)

Nu skall jag ta och fortsätta här .. Svepa in mig i världens möjligtvis godaste doft ..


.. i den prisklassen.

Puss på er.

2 kommentarer:

Anonym sa...

nej vad frän blogg du har!

APOCALYPTIC PUSSY, sa...

Lisa.

Hihi, tack!