GÅ UT I VÄRLDEN. ARBETA SOM OM PENGAR INTE HAR NÅGON
BETYDELSE, SJUNG SOM OM INGEN LYSSNAR, DANSA SOM OM INGEN
TITTAR OCH ÄLSKA SOM OM DU ALDRIG BLIVIT SÅRAD.



25 november 2008

Jag har brutit tån?

I går kväll målade jag tånaglarna .. vilket var trevligt. Därefter fann jag det för gott att (min klantiga vana trogen) med full fart smälla in foten i ett stolsben .. medan tåspridargrejen fortfarande var emellan tårna, så att varje tåjävel stod för sig. En ensam tå fick ta smällen .. vilket var mindre trevligt.

Så nu ser foten ut så här:



Tack vare att min kamera kostade drygt 1000:- för tre år sedan, syns det inte så bra. Det är i varje fall svullet och mörkblålila runt om nästan hela tån .. (Men varför ha en kamera som kan fota, va?) Och så syns allt lack jag målat utanför, haha.


Jag kom nyss hem efter en middagsdejt med min underbaraste pojkvän. Jag blir ständigt 'omkär' och mer och mer kär i honom (vilket är trevligt). Nu skall jag se klart första skivan av Sagan om konungens återkomst och dricka hett te .. vilket också är najs. Sedan skall jag dimpa i säng.

God natt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kan du böja tån som du gör på kortet, så talar det för att den inte är bruten iaf...
(Sorry, bara fullständigt miljöskadad...)

APOCALYPTIC PUSSY, sa...

Shy.

Jag vet, jag har också tänkt på det!
Fast egentligen är det inte så att jag böjer tån uppåt, det är bara alla de andra tårna jag böjt nedåt :)
Fast nej, jag tror inte heller att den är bruten .. Bara stukad eller så!