GÅ UT I VÄRLDEN. ARBETA SOM OM PENGAR INTE HAR NÅGON
BETYDELSE, SJUNG SOM OM INGEN LYSSNAR, DANSA SOM OM INGEN
TITTAR OCH ÄLSKA SOM OM DU ALDRIG BLIVIT SÅRAD.



24 december 2008

Mord i sinnet.

I natt fick jag gå upp och stänga fönstret för att kunna somna. Någon dåre stod på fotbollsplanen nedanför och smällde raketer. Som varje år hittills önskar jag även detta år att någon av de där snorungarna skall spränga av sig något. I morse vaknade jag dessutom av att Satanistkatten spydde upp hårbollar. Lovely! (Hon visste nog inte att man inte gör sådant på julafton - och helst inte annars heller!)
Jag har "firat" min jul genom att plugga. Usch och fy!!!!!! Är nu klar, så när som på en uppgift, som jag INTE kommer att göra nu. Det blir inte mycket till jul för mig i år, och det är mycket, mycket ledsamt och helt jättetråkigt =(. Men alla har ju åkt bort och jag skall jobba!! =( Fast jag tänker positivt: sista gången jag jul-&nyårsjobbar; massa pengar; sist jag jobbade jul tog ju tiden också slut till slut! (Jobbtiden, alltså.)

Jag firade jul genom att beställa mascara från eBay. Den här tjejen har den och den ser verkligen skitbra ut!!



Nu är det Kalle Ankas jul!

En annan tröst var förstås att andra jag hördes med också skulle jobba jul&nyår. Delat elände är bara hälften så mycket elände som innan!!


--------
kl. 15.08


Nu ringde Hjärtat och sa att han har gömt några julklappar till mig här hemma. Jag började (givetvis) gråta. Han är finast i världen. ♥. Nu skall jag leta efter dem! (Vi har ännu inte firat jul, han och jag. Det sker först i januari, när han återvänt från sin hembygds nejder.)


GOD JUL!!!


3 kommentarer:

Anonym sa...

God jul min söta vän! Vad glad jag blir att han är så gullig, det förtjänar du :) Hoppas de här jul och nyårsdagarna går fort för dig och att du sen kan sitta där och räkna en hög med pengar istället! Vi måste prata snart, det var verkligen 100 år sen. Jag kör R till flygplatsen på lördag, så nästa vecka kommer jag ha lite tid för telefonerande. Vad tror du om det? Saknar dig!

Massa kramar från kalifornikat!

APOCALYPTIC PUSSY, sa...

Mint.

Meh, jag messade ju dig förut, har du inte sett det? Jag har iaf fått lev.rapport :)

Ja, jag är också glad att han är så fin! :) Och jag pratar gärna nästa vecka!!!

LOVE YOU!

Anonym sa...

Vad härligt att han är så gullig och omtänksam!!
Vad fick du?? *nyfiken*

God fortsättning på julen!

Kram!