GÅ UT I VÄRLDEN. ARBETA SOM OM PENGAR INTE HAR NÅGON
BETYDELSE, SJUNG SOM OM INGEN LYSSNAR, DANSA SOM OM INGEN
TITTAR OCH ÄLSKA SOM OM DU ALDRIG BLIVIT SÅRAD.



31 december 2008

NYÅR!

Även om (även) detta nyår går till historien som ett tråknyår där jag jobbar, tycker jag ändå att jag är i min fulla rätt att ha stått i badrummet i över en timme och sminkat mig! Är det nyår, så är det :)




Fattar inte varför jag förblir rosa i hyn, vilken foundation jag än lägger på (jämfört med halsen) .. Nu har jag lagt på en neutral sådan: Fairly light neutral från Everyday minerals i formulan semi-matte. När CSN kommit i januari skall jag köpa mig ett grönt puder, som förhoppningsvis neutraliserar det där röda/rosa!


Persikofärgad ögonskugga: foundationen Peach i formulan original-glo, Everyday minerals.


Nu måste jag äta innan jobbet, är våldsamt hungrig!


G O T T N Y T T Å R ! ! ! ! ! ! ! ! !



Jag avslutar det här fredliga inlägget med att säga att jag av hela mitt arga hjärta hoppas att någon av de där snorungarna som OAVBRUTET smäller smällare på fotbollsplanen nedanför min lägenhet smäller en arm eller så av sig. Vad fan är det för fel på folk - vartenda jävla år kommer det upp skyltar och lappar om att "Det är förbjudet att smälla inne på /"&(/&")("/:s område", och vartenda jävla år smälls det ändå!!!??!?!!! Jag bara antar att det är barn som smäller - delvis baserat på vad jag sett tidigare kvällar (och eftermiddagar och förmiddagar) och delvis baserat på vanligt, mänskligt vett att inte är det väl vuxna människor som smäller?? Men, hur det än står till med den saken är det i grund och botten föräldrarna som bär ansvaret för detta elände. Det är ju de som köper ut åt de här snorungarna. FAAAAN, vad förbannad jag blir!!! Lär er läsa och respektera reglerna, för helvete!!!!!!!!!!!!


Inga kommentarer: