GÅ UT I VÄRLDEN. ARBETA SOM OM PENGAR INTE HAR NÅGON
BETYDELSE, SJUNG SOM OM INGEN LYSSNAR, DANSA SOM OM INGEN
TITTAR OCH ÄLSKA SOM OM DU ALDRIG BLIVIT SÅRAD.



25 december 2008

Pony tail.

Så, nu har jag sminkat mig inför jobbet. Great, det är ju precis det man vill göra om kvällarna när man är trött som en slav - sminka sig inför jobbet. Man vill inte alls har sina jävla kvällar och nätter lediga och få S O V A ! Nej, självklart inte. Men jag klagar inte - det är ju bara tolv nätter kvar för min del. Tre veckor!!! Yiii :)


Sminkpenslar skall införskaffas snart .. Skumgummiapplikatorer, pffffffff ..

Jag såg på porrfilm förut. Där var det en tjej som hade en skitsnygg frisyr - en hästsvans inlindad i svart bondagetejp som gick nästan hela vägen ner. Eftersom jag varken har tid eller ork att fara hem till Hjärtat och heller ingen lust att rota efter något jag inte med säkerhet vet var det finns, fick jag tänka till lite mer .. och kom på att jag ju hade några röda snören någonstans hemma. Efter lite rotande och mjölksyra i armarna, blev det så här:


Långt ifrån skitsnyggt och perfekt, men å andra sidan är snyggmöjligheten till vissa saker begränsad utan bondagetejp och ett par armar till .. Och så har jag klipptid om 2.5 veckor - det behövs verkligen!! Skall aldrig mer låta det gå tre månader mellan två klippningar; två är alldeles lagom!


Nu skall jag väl äta lite eller något. Om jag lyckas hitta lusten till det .. Det står i alla fall klart att jag måste avsluta detta inlägg, träffar inte en bokstav rätt just nu! Gaah!!




4 kommentarer:

Anonym sa...

Snyggve! :) God fortsättning på dig med ;)

Anonym sa...

Läcker pony tail!
(Tack för tipset!)

APOCALYPTIC PUSSY, sa...

Rouaa.

Tack, darling! :)

Cinsel.

Tack!! Det var så lite! Vänta du bara tills jag gör en ordentlig! :)

Anonym sa...

Det ser jag fram emot.
God fortsättning btw! :)