GÅ UT I VÄRLDEN. ARBETA SOM OM PENGAR INTE HAR NÅGON
BETYDELSE, SJUNG SOM OM INGEN LYSSNAR, DANSA SOM OM INGEN
TITTAR OCH ÄLSKA SOM OM DU ALDRIG BLIVIT SÅRAD.



23 december 2008

Shopping .. nice!!

Efter en snabb stadsvisit (som dock inte blev så snabb som det var tänkt), är jag nu hemma sedan ett tag. Var tvungen att kolla upp några saker, så jag har i någon timme suttit och surfat på internet. Nu skall jag diska snabbt som fan, då det jag egentligen vill göra är att äta mat. Mmmmm, maaat .. Sedan skall jag plugga, ända till i kväll. Kul afton innan aftonen, som man (nästan) säger ..




TACK OCH LOV lydde jag inte min tveksamhet inne på Wedins!!! För ynka 497:- (galet!!) blev dessa stövlar i skinn mina! Kanske inte de MEST upphetsande stövlarna ever, men ett par svarta stövlar blir nog inte mer klassiska än så här - och som sådana är de skitsnygga!!!!! Är toknöjd och superglad att jag köpte dem.


Underkläder från Twilfit. Hade presentkort på 200:-, som gällde senast julafton. Tur att jag råkade se dem i plånboken, hade helt glömt bort dem! (Värdelös kamera; båda är röda och inte orangea resp. hallonröda).


Mina leopardtofflisar .. Jag älskar dem, min pojkvän HATAR dem! Jag förstår inte ..


Nej, nu svälter jag!


----------------
kl. 16.10


Förresten blev jag alldeles till mig när jag såg att ett av mina favoritmärken inom skönhetsvård, Dermalogica, har både schampo och balsam bland sina produkter. Skriver inte "numera" för det kan de ha haft länge, kanske bara jag som missat det. Hur som helst, här: Schampo. Balsam. Jag längtar SÅ efter att testa! Skall köpa en provflaska av balsamet så fort mitt tagit slut; och vad gäller mitt nuvarande schampo (Redken Real Control, både s&b - som i och för sig båda är bra) får jag väl använda mycket och tvätta håret ännu oftare! ;)


Inga kommentarer: