GÅ UT I VÄRLDEN. ARBETA SOM OM PENGAR INTE HAR NÅGON
BETYDELSE, SJUNG SOM OM INGEN LYSSNAR, DANSA SOM OM INGEN
TITTAR OCH ÄLSKA SOM OM DU ALDRIG BLIVIT SÅRAD.



23 december 2008

Vilken härlig dag!

Ja! Har sovit gott, klivit upp, duschat, ätit frukost. Det blir väl i och för sig inte så härligt att jag nu MÅSTE bege mig till stan, men saknar man body lotion och är torr som en kaktus (som jag är), så är det helt enkelt bara så det är. Och bättre i dag än i morgon, hehehe!! På vägen dit skall jag svänga förbi macken och hämta ut en av mammas julklappar, och på väg tillbaka skall jag svänga förbi stora, billiga mataffären och handla mat. Fast bara lite mat, då nämnda moder kommer och hälsar på på lördag - med vad jag vet kommer att vara flera kassar med mat.

En tanke om att mina fördömda p-piller kanske orsakar även finnar gror så smått hos mig. Två finnar runt munnen har jag just nu. Jag har aldrig finnar. (Kom ihåg att jag har extremt torr hy - allt är inte guld som glimmar.) Typ någon gång/år. (Peppar, peppar, peppar, peppar, peppar .. ) Men så kan det ju vara något annat - att jag har tagit på ansiktet för mycket (öh, jag vet bättre än så, men visst), snart skall ha mens .. eller är besatt. (Det skulle jag ju kunna vara!)

Nu skall jag dricka upp mitt kaffe och sminka mig. Siktar på att ta bussen 1o.55, men håller det öppet. När jag kommer hem igen skall jag diska och fortsätta plugga. Så jävla kul. Hej!


Inga kommentarer: