GÅ UT I VÄRLDEN. ARBETA SOM OM PENGAR INTE HAR NÅGON
BETYDELSE, SJUNG SOM OM INGEN LYSSNAR, DANSA SOM OM INGEN
TITTAR OCH ÄLSKA SOM OM DU ALDRIG BLIVIT SÅRAD.



7 januari 2009

Aaawhiiiiiiiii ..

Jag är astrött och har mördaront i huvudet. Trots det - och trots att jag inte hade någon egentlig lust - ställde jag mig i badrummet och sminkade mig. Eller ja, sminka mig skulle jag göra i vilket fall, men kanske inte "på riktigt". Men nu blev det så ändå och jag är .. tillräckligt nöjd. 4 på en skala 1-5.


Det blev inte perfekt, men jag hade inga linser i medan jag la det.

Förresten sa jag ju det: Denna tid som kommer nu skall jag allt jag vill ha införskaffas. Jag började detta löfte fint med att beställa hem en liten iiiiiPod! En röd 2 GB-liten sak man klämmer fast var man vill. Perfekt, behändig och liten (och, inte minst, RÖÖÖD) och kommer dessutom att bli skitbra när man skall ut och springa i vår! (Vill egentligen även köpa en 16 GB-nano, men det är ingenting jag akut behöver och heller ingenting som finns på min lista över inför skolstart-saker.)
Och så kommer sötnosen att ha gravyren nedan .. Hihi, det är så att jag blir alldeles fnissig och till mig när jag ser det!



Utöver det beställde jag mig ett sample set med 20 skuggor från MAD Minerals, mineralskuggeprimer + en skugga till i full storlek. Allt, med porto, gick på 420:-! (Och iiiiiPoden gick på 619:-.)











Sorry för att bilderna är så stora. Orkar inte göra något åt det i dag. I morgon, kanske.

Nu skall jag äta mat och se på TV och sedan ta mig till jobbet. Åh, jubel .. Det hade inte alls varit skönare att få stanna hemma och sova i natt. Nej, verkligen inte!

Ögonskuggebilder från MAD Minerals.


6 kommentarer:

Anonym sa...

Hörrudu söten. Jag pratade precis med Apple här och de diggar att du köper deras produkter. Men de undrar varför du inte utnyttjar att du har en snygg kompis som kan fixa rabatt. Nu blev det nog inte så hemskt stor skillnad i pris på en sån här liten, MEN, om du nån gång funderar på att köpa nånting annat som har ett äpple på sig, please, feel free to use me baby!

Rock n' roll!

APOCALYPTIC PUSSY, sa...

Mintdarling.

Det är faktiskt exakt precis som så att jag inte ville besvära dig! :s
Men tack, det är bra att veta, den dagen jag bestämmer mig för den där stora röda! Och allt annat ännu längre fram ;) (Man måste ju gardera sig!! :D)

Tusen kramar!!!

Anonym sa...

Men söten då! Du besvärar inte alls, det är ju Anders som dealar grejer och inte jag. Hehe. Men till nästa gång, okej? Okej. Kram! Hoppas du har en bra natt på jobbet nu.

APOCALYPTIC PUSSY, sa...

SötMint.

Hehehehehe, du är inte dum, du! ;)
Tack, det hoppas jag med! Men vi får väl se ..

Tusen kramar till! <3!!!!!!

Anonym sa...

Vilken snygg Ipod!! Jag har min lilla rosa jag:) Shit nu har du väl ca 100 ögonskuggor, haha!!Jag ska handla lite från eleven nu, inspirerad av dig att man ska köpa det man vill! Och jag har ju massa pengar med nya löneavtalet (haha). Kram!!!

APOCALYPTIC PUSSY, sa...

Sandy.

Hahaha, nej - men väl 52!! :D

Tycker jag att du gjorde rätt i! Man skall unna sig själv saker hämningslöst, i alla fall några gånger per år ;) (Löneavtal eller inte :P)

Massa kramar!