GÅ UT I VÄRLDEN. ARBETA SOM OM PENGAR INTE HAR NÅGON
BETYDELSE, SJUNG SOM OM INGEN LYSSNAR, DANSA SOM OM INGEN
TITTAR OCH ÄLSKA SOM OM DU ALDRIG BLIVIT SÅRAD.



23 januari 2009

En liten smula ångest ändå.

1.)


2.)


Nog för att jag egentligen inte har något alls emot att handla kurslitteratur. Inte alls! Och nog för att jag visste att det skulle bli så här .. dyrt. Men visst sved det aningen ändå och gick åt mycken möda innan jag hade sållat färdigt, lagt till och dragit ifrån (mest lagt till) och med en suck till slut förmått mig själv att klicka på alla Lägg i kundkorg-knappar. Först var jag nämligen tvungen att komma till punkten då jag blev less och tänkte: Vad fan i helvete. Nu orkar jag inte med det här mer. Jag måste ju ändå ha .. den här också.

Nu skall jag se på film .. Hoppas att magontet går över snart.


Inga kommentarer: