GÅ UT I VÄRLDEN. ARBETA SOM OM PENGAR INTE HAR NÅGON
BETYDELSE, SJUNG SOM OM INGEN LYSSNAR, DANSA SOM OM INGEN
TITTAR OCH ÄLSKA SOM OM DU ALDRIG BLIVIT SÅRAD.



23 januari 2009

Ett skepp kom lastat i går kväll ..





.. med alldeles underbara ögonskuggor från Fyrinnae.

Jag är glad i dag. Är mycket piggare (trots för lite sömn i natt), skolan känns alldeles SKITKUL och den där nervositeten som kom de första två dagarna så fort jag öppnade munnen eller ens tänkte göra det, är borta. Jag har pratat som bara den i dag och räckt upp handen när jag velat, utan den minsta ångest eller brännande känsla i bröstet. Vad jag nu skulle ha det för .. men det där vet väl alla hur det är.
I eftermiddag skall jag skojläsa lite litteratur (plugg-sådan, alltså) och sedan kanske se en film. Kolla upp kurslitteraturpriser på nätet. Sova. I morgon är det .. familjemiddag .. med mor, bror och Hjärtat. Och mig. För första gången.
Det blir säkert bra!


PS. Skuggorna från MAD Minerals kom för ett ganska bra tag sedan. Kanske en vecka, antagligen mer. Men jag är ju inte den som är bra på att blogga nu för tiden. DS.

PPS. I övre högra hörnet på bild 1&2 syns special edition-nagellack som en vänlig själ i USA var vänlig nog att köpa åt och skicka till mig här i Svedala. Sephora for OPI, Metro Chic. Två flaskor. Iiiiiiiiihhhhhhhh =) DDS.

PPPS. Bilderna tog jag strax innan maten i går kväll. Besticken och tallriken är alltså inte till för ögonskuggorna. DDDS.

PPPPS. "Det är tur att du redan älskar mig", sa jag till min pojkvän i går kväll medan jag innan maten satt och fotade ögonskuggor på min mattallrik för min eftersatta blogg. DDDDS.


Inga kommentarer: