GÅ UT I VÄRLDEN. ARBETA SOM OM PENGAR INTE HAR NÅGON
BETYDELSE, SJUNG SOM OM INGEN LYSSNAR, DANSA SOM OM INGEN
TITTAR OCH ÄLSKA SOM OM DU ALDRIG BLIVIT SÅRAD.



22 december 2008

I dag!

Hänt och gjort hittills i dag:

¤ Hjärtat for kl. 07.45. Nu ses vi inte på två veckor.
¤ Lönen kom.
¤ Räkningarna betalades.
¤ Håret tvättades.
¤ 31 ögonskuggor precis beställda - 30 samples och 1 full size.
Allt gick på ynka 458:- .. det går ju att leva med! ;)





Borde:

¤ Städa och diska.
¤ Handla mat. (Blä!!!)


Skall:

¤ Plugga. Göra klart det sista av mina kurser (bara en kurs kvar) och sedan skall även jag ha jullov .. bortsett från att jag jobbar, då.


Är:

¤ Aningen trött.
¤ Rätt lat och omotiverad - hade varit skönt att vara klar. Hade jag bara inte behövt äta, sova och vila, hade jag varit klar med mina kurser nu!
¤ Torr och "svidande" i ansiktet.



Full size-skuggan. Mocha shake.


2 kommentarer:

Agneta - My Nail Mania sa...

Känner igen mycket av det du skriver om torr och svidande i ansiktet. Använder ID och har gått igenom månader av allergitester som såklart inte visar något så hydrokortison har varit min bästa (och värsta) vän i ett år nu. Så inatt när jag läste dina inläg om det tog jag och la en beställning direkt (jag kunde ändå inte sova) så nu längtar jag som ett litet barn efter paketet :D. Vill passa på att tipsa om den här sidan också; http://www.retailmenot.com/view/everydayminerals.com

Ha det fint!

APOCALYPTIC PUSSY, sa...

Hon.

Åh, vad roligt att höra! Och tråkigt :(
Tja, ID har kliat på mig varenda gång jag använt det - och nej, givetvis slutade jag inte envisas på läääänge (över ett halvår iaf. Idiot!)! Jag hoppas att EM fungerar för dig; det verkar det göra på mig, i bemärkelsen att det inte kliar när jag har det på.

Just NU svider min hy som satan, men så har jag också suttit framför datorn i flera timmar redan .. och pluggat.

Jag hoppas att vi blir bra! Kram!

.. Och du, TUSEN TACK för den där fina länken!!! :)