GÅ UT I VÄRLDEN. ARBETA SOM OM PENGAR INTE HAR NÅGON
BETYDELSE, SJUNG SOM OM INGEN LYSSNAR, DANSA SOM OM INGEN
TITTAR OCH ÄLSKA SOM OM DU ALDRIG BLIVIT SÅRAD.



7 februari 2009

Det är så roligt att plugga!

Dåså, då har jag pluggat klart för i dag. Har suttit i över tre timmar, med paus för mat. Nu skall jag tvätta ansiktet och lägga mig för att läsa och sedan sova.



Det här är SÅ roligt. Vet inte om någon kan förstå det! (Har fått leka med bilderna lite för att öka tydligheten, då jag har en sådan skitkamera.)

I morgon blir det plugg fram till kl. 16. Efter det skall jag skojläsa istället. Jag håller på att läsa en bok jag tyvärr har visat mig hata: Hundra år av ensamhet av Gabriel García Márquez. Men då jag redan har läst ut mer än halva, tänker jag inte ge mig förrän jag har läst ut den. Tänker inte ha läst förgäves! Men jag får lägga på en rem eller två, jag har nämligen tusen andra böcker (som jag VILL läsa) att läsa!

God natt!


Inga kommentarer: