GÅ UT I VÄRLDEN. ARBETA SOM OM PENGAR INTE HAR NÅGON
BETYDELSE, SJUNG SOM OM INGEN LYSSNAR, DANSA SOM OM INGEN
TITTAR OCH ÄLSKA SOM OM DU ALDRIG BLIVIT SÅRAD.



7 februari 2009

Jag är så himla trött, så jag skall plugga.

I går blev det lite rörigt så det slutade inte med fest utan med att jag, Hjärtat och Hårdrocksskatan tog ett par öl/glas vin på stan. I dag sov vi (jag och Hjärtat) till ca 11 och klev upp runt 14. Vi åt frukost och la oss sedan igen (!) och sov nästan en timme till. Som ett pensionärspar, haha. Sedan var vi och hämtade ut bokpaket (har typ tjugo nya böcker hemma nu, moahaha) och nu har jag gjort mig te och skall plugga lite. Eller plugga och plugga - jag brukar mest läsa rätt upp och ner och stryka under. That's it. Senare i kväll skall jag eventuellt åka in till stan och möta upp Mirre, fast det är inte helt säkert. Är så himla trött sedan i går.

Nu: te och läsning/plugg.


2 kommentarer:

Jack Daniel sa...

När du är trött, du får inte plugga! :P

APOCALYPTIC PUSSY, sa...

Jack Daniel.

Det är roligt så det är svårt att låta bli! :)