GÅ UT I VÄRLDEN. ARBETA SOM OM PENGAR INTE HAR NÅGON
BETYDELSE, SJUNG SOM OM INGEN LYSSNAR, DANSA SOM OM INGEN
TITTAR OCH ÄLSKA SOM OM DU ALDRIG BLIVIT SÅRAD.



2 februari 2009

Nagellack.

Trots att jag VET att det finns tjejer som klarar av att måla naglarna utan att måla halva händerna samtidigt, väljer jag att tro att det är en myt. Jag kan det nämligen inte. Jag målar överallt!


Min tanke är: I morgon, i morgon, det går bort i morgon ..


Här blev jag dessutom tvungen att ducka för katten.

Kom hem för en stund sedan från skolan och därefter lunch med Åskan. Skall sätta mig i soffan nu och titta på nagellack som torkar. Haha! Nej då .. Skall koka en kopp te och titta på tv medan nagellacket torkar. Sedan skall jag laga mat och plugga ikapp. Inte så mycket kvar att läsa nu! Därefter kommer ♥ hit och då skall vi göra annat.

På fredag skall jag ut med Åskan och Mirre. Tjoho.


6 kommentarer:

Anonym sa...

Jajjamensan stumpan och vi ska ha sjuuuukt kul :P

APOCALYPTIC PUSSY, sa...

Ginger!.

Yes, oh, yes!! :)

Anonym sa...

SV : Kul att du läser min blogg. Ang din kommentar ; Ja men man skall vara sig själv och om man lever tillsammans så blir det givet att man pruttar, rapar och gäspar framför varran-

APOCALYPTIC PUSSY, sa...

Nathalie.

Fast det där är ju olika, vad man anser är en del av ens person.

Anonym sa...

KÖP EN PENNA MED NAGELBORTTAGNING I BÄSTA GREJEN KRAM Annies

APOCALYPTIC PUSSY, sa...

Annis.

Jo, men då skulle jag ju få sitta och pilla med att ta bort nagellacket längre tid än själva målningen tog! :D