GÅ UT I VÄRLDEN. ARBETA SOM OM PENGAR INTE HAR NÅGON
BETYDELSE, SJUNG SOM OM INGEN LYSSNAR, DANSA SOM OM INGEN
TITTAR OCH ÄLSKA SOM OM DU ALDRIG BLIVIT SÅRAD.



3 februari 2009

Plugg, plugg.

Jag har pluggat hela dagen och var nu bara tvungen att ta en paus. Hjärnan kokar över vilket yttrar sig genom att jag känner mig mentalt "yr" samt är sömnig och trött. Jag kan fokusera ungefär tre meningar i taget och det är ju inte mycket, hehe. Fast jag har läst ikapp allt! Det som återstår är att läsa om ett "gammalt" kapitel och att (för tredje gången) läsa om en artikel om göteborgskans utveckling till morgondagens föreläsning .. That's it!
Mina kursböcker ligger för övrigt och väntar på mig på macken, så den kommande helgen (den icke bakfulla delen av den, vill säga) skall ägnas åt att läsa igenom tre gamla kapitel och stryka under. Det kan man ju inte göra med bibliotekets böcker ..

Nu skall jag läsa några bloggar, äta och sedan återvända till sängen! Inte så spännande bloggdag, denna dag.


2 kommentarer:

Anonym sa...

Saknar dej puss o kram Annies

APOCALYPTIC PUSSY, sa...

Annis.

Detsamma!!
Kan vi inte försöka styra upp något?

Kram!