GÅ UT I VÄRLDEN. ARBETA SOM OM PENGAR INTE HAR NÅGON
BETYDELSE, SJUNG SOM OM INGEN LYSSNAR, DANSA SOM OM INGEN
TITTAR OCH ÄLSKA SOM OM DU ALDRIG BLIVIT SÅRAD.



23 februari 2009

PUHH!!!

För inte mer än cirka tio minuter sedan kom jag hem. Jag har varit i skolan HELA dagen och pluggat! Hela dagen! Är helt färdig - men tyvärr inte klar med plugget. Jag har tenta på fredag, så egentligen kommer jag ju inte att bli klar förrän då.

Är utöver pluggtröttheten mentalt utmattad. Utsugen. Hur kommer det sig att det i varje, VARJE jävla klass finns någon form av dåre: en som stör, pratar, är allmänt påfrestande och liksom "i vägen" MEN kräver massor av plats? I min klass finns det en sådan (som, som sagt, alla andra terminer) och jag kommer inte på något annat att kalla honom än just Idioten.

Jag är så här slut:


Lyckligtvis hann jag i alla fall möta upp Hjärtat för en snabb middagsdejt efter allt plugg! Typ 20 minuter, haha .. Min fina älskling ♥♥ .. Efter hemkomst gjorde jag te och nu är det bara att sätta sig och fortsätta plugga! Till kl. 20, efter det går jag och lägger mig. Puhh, studentliv! Det är tur att det är roligt!



Crazyyy ..

5 kommentarer:

Anonym sa...

SNYGG hårfärg!!! Kram!!

Anonym sa...

Vad pluggar du för något? Besök gärna min blogg när du har tid i allt tenta pluggande =)

Anonym sa...

Det finns en "snögubbe" i alla sammanhang!

APOCALYPTIC PUSSY, sa...

Sandy.

Tusen tack, raring!! Det är ju givetvis min egen ;)

Alexandra.

Svenska grundkurs :)
Det får jag göra efter att jag funnit tid för att andas, äta och sova ;)

APOCALYPTIC PUSSY, sa...

Shy.

Ja, det verkar fan så! Det borde stiftas en lag om det, haha :D (Ungefär som Murphys lag och Godwins lag. Den senare säger att ju längre en diskussion håller på, desto sannolikare blir det att någon drar en parallell till Hitler och nazisterna. :D)